سوالات متداول

  •   شیوه ی ارسال بار به چه صورت است ؟

    • شیوه ارسال بار ها به روشهای باربری ، اتوبوس و هوایی است برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه شیوه ارسال کالا مراجعه بفرماید .

  •  چرا در سایت قیمت ها ذکر نشده است ؟

    • به دلیل اینکه فروش این شرکت به صورت عمده بود و قیمت ها بستگی به تعداد خرید داره .

  •  برای مشاهده کلیه محصولات و لیست قیمت باید چیکار کنیم ؟

    • برای مشاهده کلیه محصولات به همراه قیمت به شماره واتساپ 09334668500 یک پیام مبنی بر درخواست عکس یا قیمت بفرستید این سرویس 24 ساعته فعال می باشد .

  • نحوه پرداخت به چه صورت است ؟

    • نحوه پرداخت در دفعات اول به صورت نقدی بوده و از دفعات بعدی بعد از استعلام حساب به صورت روال می باشد ، برای اطلاعات بیشتر با مسئول مالی 09131098058 تماس بگیرید.

  • شرایط همراه سایه برای اعطای نمایندگی فروش به چه صورت است ؟

    • برای اعطای نمایندگی همراه سایه و یا اسمارت پس از تایید مکان و استعلام حساب قراردادی معتبر بین دو طرف بسته میشود برای اطلاعات بیشتر به شماره 09131098058 تماس بگیرید.

  • شرکت همراه سایه محصولاتی خارج از لوازم جانبی موبایل فروش داره ؟

    • همراه سایه خارج از فروش لوازم جانبی موبایل ، کلیه محصولات به صورت گسترده وارد میکند برای شرایط خرید از چین با شماره 09131098058 تماس بگیرید

  • محصولات لوازم جانبی موبایل همراه سایه گارانتی دارد ؟

    • برخی از محصولات همراه سایه مثل بلوتوث ها گارانتی دارند

  • منظور از نمایندگی محصولات اسمارت چیست ؟

    • برند اسمارت به معنی فروش محصولات گوشی اسمارت نیست بلکه اسمارت یک مارک لوازم جانبی بخصوص باطری است که به صورت انحصاری برای این شرکت ساخته میشود .

  • آیا همراه سایه امتیازی برای خرید کلی دارد ؟

    • بله ، خرید کلی به جز هدایای که این شرکت در نظر دارد ،  در خرید کلی با قیمت هم سو با چین به فروش می رساند .

  • منظور از هدایا ویژه چیست ؟

    • هدایاهای ویژه عبارت است تورهای مسافرتی که در هدایا ویژه توضیح داده شده است .

  • اگر کالای که خریداری کرده ایم ایراد یا آسیب دیدگی داشت چه اقدامی باید انجام بدم ؟

    • در صورت  ایراد یا خراب بودن جنس مبنی بر درخواست مشتری با مبلغ آن از فاکتور بعدی کسر میشود و یا مبلغ به حساب شخص برمیگردد .

  • اگر کالای که خریداری کرده ایم با آنکه در سایت دیدیم و یا فاکتور دادیم مغایرت داشت چه اقدامی باید انجام داد ؟

    • در صورت مغایرت اجناس با قبول داشتن این شرکت با هزینه همراه سایه بار مرجوع و بار اصلی را به مشتری ارسال میکنیم 

  • آیا فروش فقط به صورت عمده بوده و فروش تکی امکان پذیر نیست ؟

    • فروش تکی فقط برای استان اصفهان امکان پذیر است ، برای خارج از استان باید خرید بیش از 100000 تومان باشد .

  • برای مشتری که قصد مراجعه حضوری از استانی دیگر به شرکت را دارند چه اقدامانی انجام شده است ؟

    • بهترین روش برای خرید از شرکت مراجعه حضوری است برای این دسته از مشتریان یک منزل مسکونی نیز در نظر گرفته شده ، اگر با اتوبوس و یا وسیله نقیله عمومی دیگری وارد اصفهان شدید پرسنل مربوط برای راهنمایی برای شما فرستاده می شود . 

  •  





بازديد : 829 بار نمايش يافته است .

کلمات کليدي : :

static ©